Ultrasonic pest repellent • DET-R712

: DET-R712

DET-R712 • Ultrasonic pest repellent

€36.95
11 Items

Description

Presentation

Your vehicle's harnesses and wiring contain starch that attracts rodent pests. A damaged harness is annoying, can have serious consequences for your vehicle and can be very expensive to repair.

The DET-R712 ultrasonic repellent is a simple solution, which consists of integrating an electronic ultrasonic wave repellent system into your vehicle, in order to scare away potential pests.

Operation

The system starts automatically when the engine is switched off. A motion sensor is integrated into the system and detects engine vibrations. As soon as the system is switched on, it emits ultrasonic sounds in 60 second intervals (60 second stop) at a frequency of 12 to 45 kHz (slightly audible to humans).

These frequencies strongly disturb rodents: martens, weasels, rats, mice, field mice, etc., who will never come near the bonnet of your vehicle again.

11 Items
DET-R712
Weight in kilos
0.200
Type of vehicle
Light vehicle
Recreational vehicle

Specific References

Reviews about this product
3
1★
3
2★
3
3★
4
4★
16
5★
7.8/10


Based on 29 reviews

  • 5

    Eloigner les nuisibles sur un véhicule.

  • 3

    2 souris capturée a c™té avec des pièges classique donc je sais pas trop. Vu l'invasion de souris dehors autour de mon camping car

  • 2

    J'ai acheté ce produit il y a moins d'un an et il ne fonctionne plus correctement. A l'arrt j'entends bien les ultrasons mais lorsque je roule le boitier passe son temps à biper toute les 2/3 secondes. C'est donc juste insupportable comme le fait que je ne vois aucune notion de garantie sur la fiche de ce produit...

  • 5

    Très rapide d'installation, allumer est c'est fini. L'appareil détecte automatiquement les vibrations lorsque la voiture roule et arrte d' emettre. Pour son efficacité on verra après cet hiver si il y a eu du dég‰t ou non.

  • 1

    NE SERRE A RIEN J' ai retrouver plein de noisette dans le moteur en fessant les niveauheureusement qui a pas manger mes fils en plus l'appareil et placer devant le per choc

  • 4

    Pour l'efficacité pas encore assez de recul, mise en place sur petit support et branchement électrique + sur alimentation (A) , - sur masse.Pas de bruit.

  • 5

    Un peu bruyant mais efficace

  • 4

    Utilisé dans mon camping-car

  • 5

    RAS

  • 3

    Facile à c‰bler sur la batterie.Par contre, contrairement à ce que j'ai pu lire, le boîtier est très audible (37 ans) mme avec le capot fermé.En pleine rue la nuit, ça risque de gner l'entourageÉ.



Top